Witam, w związku ze zbliżającym się RODO (ochrona danych etc), chcielibyśmy usprawnić i bardziej zabezpieczyć dane klientów.
Chodzi o zlecenia serwisowe które dostają technicy (aktualnie na kartkach), szukamy rozwiązania które miałoby za zadanie przesyłanie danych klienta bezpośrednio na smartfon serwisanta za pomocą jakiejś apki na androida.
W praktyce --- > ZLECENIE SERWISOWE ----> GENEROWANIE ----> WYSYŁKA DO APLIKACJI na Androida (przez internet) ---> ZADANIE WYKONANE - SERWISANT ODHACZA.
Fajnie by było aby te dane nie były przechowywane na żadnym zewnętrznym serwerze czyli aby aplikacja działa na zasadzie serwer-->klient.
Coś, ktoś? myślał w tych kategoriach
Rozbudowany CRM dla serwisantów
Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów
Mozna wyslac dane zlecenia smsem na telefon serwisant.
Piotr Szkut - PYXIS
Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów
Panie Piotrze przypomnę, że prosiłem o dodanie IP klienta do smsa do serwisanta. Jedzie serwisant do klienta a tam uwalone radio. I musi prosić klienta o umowę lub dzwonić do firmy po IP. Będę wdzięczny 
Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów
Ale takie rzeczy mozna dorzucic do szablonu jako zmienna tekstowa.
Piotr Szkut - PYXIS
Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów
Dzięki nie pomyślałem. Kiedyś o tym rozmawialiśmy i Pan też o tym nie pomyślał
nawet był post i nie otrzymałem odpowiedzi http://pyxisisp.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=804
Przeanalizowałem to rozwiązanie. Tylko ja bym chciał aby gdy wypisuje zlecenie serwisowe i serwisant dostaje info to razem z IP klienta. Po co generować drugiego smsa jak to może być w pierwszym?
Przeanalizowałem to rozwiązanie. Tylko ja bym chciał aby gdy wypisuje zlecenie serwisowe i serwisant dostaje info to razem z IP klienta. Po co generować drugiego smsa jak to może być w pierwszym?
Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów
Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.
Piotr Szkut - PYXIS
Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów
Tak wiem, że jest taka zmienna, ale gdzie mogę edytować treść smsa, który wychodzi automatycznie po dodaniu zlecenia serwisowego?Pyxis pisze:Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.
Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów
Automatycznie SMS leci do klienta. Do serwisanta trzeba kliknac przycisk i wybrac dostepny szablon. Szblony sie tworzy i edytuje w Menu - Opcje - Definicje i szablony.
Piotr Szkut - PYXIS