Rozbudowany CRM dla serwisantów

Jakie funkcje dodać, co ulepszyć...
rafal_001
Posty: 1
Rejestracja: pn 16 kwie 2018, 13:49

Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post autor: rafal_001 »

Witam, w związku ze zbliżającym się RODO (ochrona danych etc), chcielibyśmy usprawnić i bardziej zabezpieczyć dane klientów.

Chodzi o zlecenia serwisowe które dostają technicy (aktualnie na kartkach), szukamy rozwiązania które miałoby za zadanie przesyłanie danych klienta bezpośrednio na smartfon serwisanta za pomocą jakiejś apki na androida.

W praktyce --- > ZLECENIE SERWISOWE ----> GENEROWANIE ----> WYSYŁKA DO APLIKACJI na Androida (przez internet) ---> ZADANIE WYKONANE - SERWISANT ODHACZA.

Fajnie by było aby te dane nie były przechowywane na żadnym zewnętrznym serwerze czyli aby aplikacja działa na zasadzie serwer-->klient.

Coś, ktoś? myślał w tych kategoriach
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post autor: Pyxis »

Mozna wyslac dane zlecenia smsem na telefon serwisant.
Piotr Szkut - PYXIS
Silvernet
Posty: 48
Rejestracja: pt 05 lut 2016, 11:36

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post autor: Silvernet »

Panie Piotrze przypomnę, że prosiłem o dodanie IP klienta do smsa do serwisanta. Jedzie serwisant do klienta a tam uwalone radio. I musi prosić klienta o umowę lub dzwonić do firmy po IP. Będę wdzięczny :)
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post autor: Pyxis »

Ale takie rzeczy mozna dorzucic do szablonu jako zmienna tekstowa.
Piotr Szkut - PYXIS
Silvernet
Posty: 48
Rejestracja: pt 05 lut 2016, 11:36

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post autor: Silvernet »

Dzięki nie pomyślałem. Kiedyś o tym rozmawialiśmy i Pan też o tym nie pomyślał :D nawet był post i nie otrzymałem odpowiedzi http://pyxisisp.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=804

Przeanalizowałem to rozwiązanie. Tylko ja bym chciał aby gdy wypisuje zlecenie serwisowe i serwisant dostaje info to razem z IP klienta. Po co generować drugiego smsa jak to może być w pierwszym?
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post autor: Pyxis »

Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.
Piotr Szkut - PYXIS
Silvernet
Posty: 48
Rejestracja: pt 05 lut 2016, 11:36

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post autor: Silvernet »

Pyxis pisze:Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.
Tak wiem, że jest taka zmienna, ale gdzie mogę edytować treść smsa, który wychodzi automatycznie po dodaniu zlecenia serwisowego?
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post autor: Pyxis »

Automatycznie SMS leci do klienta. Do serwisanta trzeba kliknac przycisk i wybrac dostepny szablon. Szblony sie tworzy i edytuje w Menu - Opcje - Definicje i szablony.
Piotr Szkut - PYXIS
ODPOWIEDZ