Strona 1 z 1

Rozbudowany CRM dla serwisantów

: pn 16 kwie 2018, 16:03
autor: rafal_001
Witam, w związku ze zbliżającym się RODO (ochrona danych etc), chcielibyśmy usprawnić i bardziej zabezpieczyć dane klientów.

Chodzi o zlecenia serwisowe które dostają technicy (aktualnie na kartkach), szukamy rozwiązania które miałoby za zadanie przesyłanie danych klienta bezpośrednio na smartfon serwisanta za pomocą jakiejś apki na androida.

W praktyce --- > ZLECENIE SERWISOWE ----> GENEROWANIE ----> WYSYŁKA DO APLIKACJI na Androida (przez internet) ---> ZADANIE WYKONANE - SERWISANT ODHACZA.

Fajnie by było aby te dane nie były przechowywane na żadnym zewnętrznym serwerze czyli aby aplikacja działa na zasadzie serwer-->klient.

Coś, ktoś? myślał w tych kategoriach

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

: pn 16 kwie 2018, 20:07
autor: Pyxis
Mozna wyslac dane zlecenia smsem na telefon serwisant.

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

: pt 01 cze 2018, 11:19
autor: Silvernet
Panie Piotrze przypomnę, że prosiłem o dodanie IP klienta do smsa do serwisanta. Jedzie serwisant do klienta a tam uwalone radio. I musi prosić klienta o umowę lub dzwonić do firmy po IP. Będę wdzięczny :)

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

: pt 15 cze 2018, 12:26
autor: Pyxis
Ale takie rzeczy mozna dorzucic do szablonu jako zmienna tekstowa.

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

: pn 25 cze 2018, 15:07
autor: Silvernet
Dzięki nie pomyślałem. Kiedyś o tym rozmawialiśmy i Pan też o tym nie pomyślał :D nawet był post i nie otrzymałem odpowiedzi http://pyxisisp.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=804

Przeanalizowałem to rozwiązanie. Tylko ja bym chciał aby gdy wypisuje zlecenie serwisowe i serwisant dostaje info to razem z IP klienta. Po co generować drugiego smsa jak to może być w pierwszym?

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

: wt 26 cze 2018, 10:15
autor: Pyxis
Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

: czw 25 lut 2021, 17:07
autor: Silvernet
Pyxis pisze:Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.
Tak wiem, że jest taka zmienna, ale gdzie mogę edytować treść smsa, który wychodzi automatycznie po dodaniu zlecenia serwisowego?

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

: pt 26 lut 2021, 11:10
autor: Pyxis
Automatycznie SMS leci do klienta. Do serwisanta trzeba kliknac przycisk i wybrac dostepny szablon. Szblony sie tworzy i edytuje w Menu - Opcje - Definicje i szablony.