Zlecenie serwisowe

Jakie funkcje dodać, co ulepszyć...
ostmedia
Posty: 12
Rejestracja: pt 23 kwie 2010, 13:33

Zlecenie serwisowe

Post autor: ostmedia »

Czy można by dodać do zlecenia serwisowego
3. Przy wysylaniu Szymonowi informacji reklamacji podac jaka dany klient ma przepustowosc w/g pyxis-a tzn za jaka placi
Polecenie od szefa :wink:

Z góry dzięki za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Post autor: Pyxis »

Trzeba do polecenia szefa dodac odpowiedni komentarz w stylu "co poeata mial na mysli" :-)
Piotr Szkut - PYXIS
ostmedia
Posty: 12
Rejestracja: pt 23 kwie 2010, 13:33

Post autor: ostmedia »

Proste przy generowaniu zlecenia serwisowego szymon musi wiedziec wszystkie
informacje na temat klienta , ktore maja wplyw na jego podejscie do samego
klienta jak ten jest nie zbyt mily. Informacje to :
- pakiet - czyli jaka ma predkosc w pyxisie na podstawie ktorej sa
wystawiane faktury - i teraz moje pytanie bo nawet nie sprawdziles ze w/g
mnie p.xxx ma za duzy pakiet na routerze
- jaki ma typ umowy
- czyj sprzet
jednym slowem musi miec kompletna dokumantacja na temat klienta....
Mam wyjaśnienie :D wiec ?
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Post autor: Pyxis »

Postaram sie umiescic info na temat pakietu na zleceniu.

Dodatkowe informacje ktore podales to juz raczej pole UWAGI na karcie klienta.

PS.
Traktujecie klientow roznie w zaleznosci jaka maja umowe? :-) Cool!
Piotr Szkut - PYXIS
ostmedia
Posty: 12
Rejestracja: pt 23 kwie 2010, 13:33

Post autor: ostmedia »

wg mnie chodzi o to ze jak gość ma umowę na czas nieokreślony to można mu zaproponować coś w promocji ostatnio mamy duże parcie na to :D

ale trzeba by zapytać co poeta miał na myśli :)
ODPOWIEDZ