Ustawia je admin na liscie operatorow. Poziomy w zakresie 1 - 6.
1 - poziom administracyjny uzytkownika (dostep do wszystkich opcji)
2 - j/w tylko odciecie uzytkownika od operacji masowych wykonywanych na bazie
3 - odciecie od operacji finansowych typu usuwanie wplat, dokumentow oraz brak mozliwosci usuwania urzadzen infrastruktury
4 - odciecie od mozliwosci dodawania rozliczen finansowych; brak mozliwosci usuwania urzadzen klientowskich; nie mozna wyswietlic list
5 - odciecie od operacji edycji uzytkownikow
6 -obecny na liscie - bez uprawnien (np serwisant do ktorego chcemy slac powiadomienia o zleceniach itp)
Przy braku dostepu komunikat podaje w nawiasie wymagany poziom uprawnien do uzycia danej opcji.
Poziomy uprawnien operatorow
Poziomy uprawnien operatorow
Piotr Szkut - PYXIS
Re: Poziomy uprawnien operatorow
Witam
Panie Piotrze zwracam się kolejny raz z prośbą o stworzenie możliwości dodania konta dla serwisanta.
Serwisant miałby dostęp tylko do:
1 Danych klientów z poczekalni wraz z ich edycją i możliwością wystawienia FV
2 Danych klientów dla których wystawione są zlecenia serwisowe, wraz z ich edycją i możliwością wystawienia FV
3 Dodawanie nowych klientów
Panie Piotrze zwracam się kolejny raz z prośbą o stworzenie możliwości dodania konta dla serwisanta.
Serwisant miałby dostęp tylko do:
1 Danych klientów z poczekalni wraz z ich edycją i możliwością wystawienia FV
2 Danych klientów dla których wystawione są zlecenia serwisowe, wraz z ich edycją i możliwością wystawienia FV
3 Dodawanie nowych klientów
Re: Poziomy uprawnien operatorow
Tak jak rozmawialismy, realizacja uprawnien na poziomie rekordow jest bardzo trudno, bo uwzglednialem ograniczenia poziom wyzej - do tabel. Teraz to wszystko pozmieniac to mala rewolucja.
Piotr Szkut - PYXIS