opinia o programie

Inne tematy dotyczące Pyxisa.
saluo
Posty: 54
Rejestracja: ndz 31 sty 2010, 17:11

opinia o programie

Post autor: saluo »

Widzę że programista w końcu otworzył swój umysł na sugestie klientów i zrobił coś z rozliczaniem faktur. Szkoda że zanim zauważył że coś jest nie tak zeszło mu to długi kawał czasu(o wiele za długi).
Osobiście uważam to za moją porażkę że zakupiłem ten program, bo i tak się skończyło na lms.
Pozdrawiam wszystkich userów!
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Re: opinia o programie

Post autor: Pyxis »

Nigdy nie mialem ambicji na zadowolenie 100% uzytkownikow programu. Po to jest w pelni funkcjonalna wersja demo, zeby PRZED zakupem mozna sie bylo zapoznac z dzialaniem programu.
Przykro mi, ze sie u Was nie sprawdzil.

Mam naprawde spora grupe klientow ktorzy przeszli z LMSa na Pyxisa (musialem nawet zrobic skrypt do automatyzacji konwersji danych z baz) i sa zadowoleni, wiec kazdy jak widac moze dopasowc to, co mu najbardziej sie sprawdza.
Piotr Szkut - PYXIS
Simnet
Posty: 41
Rejestracja: pn 16 kwie 2012, 19:35

Re: opinia o programie

Post autor: Simnet »

Nie zamieniłbym Pyxisa na nic innego. Dzięki jego funkcjom oszczędzam sporo czasu, a dzięki współpracy z Intruxem robię praktycznie wszystko przez Pyxisa. Żałuję tylko jednego, że zakupiłem go tak późno, chociaż kolega z branży już mi o nim wspominał dużo wcześniej.
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Re: opinia o programie

Post autor: Pyxis »

Dziekuje za pozytywna opinie. To bardzo cieszy, bo sporo pracy i serca w ten program wlozylem.
Piotr Szkut - PYXIS
djpielgrzym
Posty: 91
Rejestracja: ndz 10 paź 2010, 12:56

Re: opinia o programie

Post autor: djpielgrzym »

Simnet pisze:Nie zamieniłbym Pyxisa na nic innego. Dzięki jego funkcjom oszczędzam sporo czasu, a dzięki współpracy z Intruxem robię praktycznie wszystko przez Pyxisa. Żałuję tylko jednego, że zakupiłem go tak późno, chociaż kolega z branży już mi o nim wspominał dużo wcześniej.
Nie sam post a data jest ważna. Zmienia tu bardzo dużo. Przez pewien czas szukałem czegoś innego, z bardzo prostego powodu - księgowanie wpłat a raczej ich skomplikowanie powodujące zbędne zamieszanie i niedociągniecia.

Od czasu wersji z rozliczeniem kwotowym - bajka. Siup kwota, nie ważne czy 5pln, czy 500pln, trzy klikniecia i po sprawie, bez dzielenia na abonamenty. Program sam rozkłada na faktury (saldo). Klient widzi co ma widzieć - czyli ile ma nadpłaty, niedoplaty i zaległości.

Obecnie z mało istotnych rzeczy brakuje mi:
- wydruku na fvat ostatnich 3-4 operacji na koncie
- automatycznej zmiany statusu fvat - rozliczona (zaznacze, że pomimo braku tego klient widzi prawidłowo zaległości / nadplaty itd )
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Re: opinia o programie

Post autor: Pyxis »

Na te oststnie platnosci nie bardzo na FV jest miejsce. Zreszta nigdzie takiego rozwiazania nie widzialem szczerze mowiac.

FV rozliczaja sie automatycznie w przypadku automatycznego ksiegowania wplata z planosci masowych. Jesli recznie - to recznie.
Piotr Szkut - PYXIS
djpielgrzym
Posty: 91
Rejestracja: ndz 10 paź 2010, 12:56

Re: opinia o programie

Post autor: djpielgrzym »

Tu nie temat na takie rzeczy :)

Ja i kilka osób które używają pyxisa (opcja rozliczeń gotówkowych nie abonamnetowych) są obecnie zadowoleni :) To chyba najważniejsze !

Ps.
Dość często zaglądam na ftp beta. Obecnie 3,07b2 - może jakiś change log ? ;)
Pyxis
Site Admin
Posty: 2213
Rejestracja: pn 29 wrz 2008, 23:40
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Re: opinia o programie

Post autor: Pyxis »

Postaram sie dorzucac tam pliczek txt z taka informacja.
Piotr Szkut - PYXIS
KolNet
Posty: 81
Rejestracja: wt 19 lis 2013, 09:26
Kontakt:

Re: opinia o programie

Post autor: KolNet »

Również żałuję że nie przeszliśmy na Pyxisa wcześniej, dzięki temu mam lepszy wgląd w osoby zalegające, wcześniej byliśmy na oprogramowaniu firmy JZK jednak program się sypał a serwis nie raczył nam pomóc ni w ząb. Mieliśmy przez to spore zaległości i często klienci zalegali po 5-6 miesięcy a my nie mogliśmy tego ogarnąć, teraz jest super, wróciła płynność finansowa a dzięki iBok klienci sami się pilnują z płatnościami.
ODPOWIEDZ