Witam, planuję kupić program pyxis bo wydaje się być naprawdę sensowny ale brakuje mi w nim obsługi VOIP bo to już powoli standard wśród ISP a wystawianie 2 osobnych faktur to strata czasu i pieniędzy. Jaka jest szansa, że coś się w tym temacie ruszy? bo jak na razie LMS jest górą bo wsparcie dla voip ma.
Nie mówię , że od razu będzie wsparcie dla wszystkich ale chociaż powoli warto wprowadzać np. dla telekomunikacji bliżej, nettelekom czy 2call bo to chyba jedne z najpopularniejszych.
VOIP
Samo wdrozenie dofakturowywania pozycji np na podstawie pliku txt to sprawa do zrobienia praktycznie "od reki". Bardziej frapujacy temat to sensowne rozliczanie takich FV z poziomu platnosci masowych. Musi sie to dziac automatycznie i tutaj juz jest spore pole do popisu.
Do temtu sie przymierzam, ale musze miec plan w 100% opracowany nim zaczne cos kodowac w programie.
Do temtu sie przymierzam, ale musze miec plan w 100% opracowany nim zaczne cos kodowac w programie.
Piotr Szkut - PYXIS
OK tylko czy jak teraz kupię program to jak wdrożycie voip to będę musiał kupować go po raz drugi?.
Chciałbym żeby po zalogowaniu na ibok w pyxisie klient mógł sobie kliknąć w ikonkę (voip) i został automatycznie przełączony do panelu firmy np. 2call żeby mógł sobie sprawdzić bilingi rozmów.
Także żeby co miesiąc program wystawiał fakturę za neta + voip i klient mógł sobie kliknąć w swój bank i żeby go przekierowało na stronę swojego banku do przelewu coś takiego jak jest w allegro do przelewów.
To by było na tyle.
Pozdrawiam.
Chciałbym żeby po zalogowaniu na ibok w pyxisie klient mógł sobie kliknąć w ikonkę (voip) i został automatycznie przełączony do panelu firmy np. 2call żeby mógł sobie sprawdzić bilingi rozmów.
Także żeby co miesiąc program wystawiał fakturę za neta + voip i klient mógł sobie kliknąć w swój bank i żeby go przekierowało na stronę swojego banku do przelewu coś takiego jak jest w allegro do przelewów.
To by było na tyle.
Pozdrawiam.