Lista urządzeń klienckich
Lista urządzeń klienckich
Przydałaby się możliwość na liście urządzeń odfiltrowania tylko zawieszonych urządzeń. Czasami zawiesimy klienta ręcznie, klient ureguluje zaległość ale nie zostanie odwieszony gdy się nie zgłosi że opłacił. Można taką wpłatę przeoczyć gdy stosujemy PM. Na liście urządzeń nie będzie widniał już jako zalegający ale urządzenie będzie miał nadal zawieszone i cierpliwie czekał aż go zauważymy jakimś cudem 
Jeśli chodzi o blokowanie automatyczne przy użytkowniku zalegającym to nie włączam tej funkcjonalności bo mam zbyt wielu klientów którzy płacą zaległości na raty. Dostają raz dziennie przypomnienie o zaleganiu, ale ważne że wpłacają np abonament podwójnie i nie mogę ich pozbawiać internetu skoro chcą uregulować zaległość. Prosiłem o możliwość zrobienia by ominąć blokowanie dla takich klientów ale zbyt wiele osób tego nie potrzebuje więc nie została wdrożona
.
A lista z taką filtracją jest dobrą sprawą jeśli nie dodamy kogoś do odpowiedniej grupy by pamiętać np o zawieszeniu klienta to na liście będziemy widzieli jak na dłoni zawieszonych klientów.
Chyba że będzie dostępna kiedyś w programie możliwość ustawienia użytkownika jako zawieszonego w głównym oknie programu i możliwość odfiltrowania takich klientów z urządzeniami zawieszonymi oraz program nie będzie dla takich klientów robił oznakowania na pomarańczowo kiedy nie wstawimy opłat na 0zł dla zawieszonych miesięcy. Chociaż taki zabieg z kolorem to zbędna kosmetyka i nie przeszkadza
klient tylko dostaje informację że nie zapłacił 
A lista z taką filtracją jest dobrą sprawą jeśli nie dodamy kogoś do odpowiedniej grupy by pamiętać np o zawieszeniu klienta to na liście będziemy widzieli jak na dłoni zawieszonych klientów.
Chyba że będzie dostępna kiedyś w programie możliwość ustawienia użytkownika jako zawieszonego w głównym oknie programu i możliwość odfiltrowania takich klientów z urządzeniami zawieszonymi oraz program nie będzie dla takich klientów robił oznakowania na pomarańczowo kiedy nie wstawimy opłat na 0zł dla zawieszonych miesięcy. Chociaż taki zabieg z kolorem to zbędna kosmetyka i nie przeszkadza
Opcja potrzebna gdy są już wyhodowani
przynajmniej będzie jakiś wpływ w przypadku kiedy klient wpłaci po terminie a mamy akurat weekend lub święta i wpłaty nie ma na koncie czyli brak możliwości pobrania PM z konta. Dopisując ręcznie kwotę klientowi że opłacił następnie importując PM za kilka dni klient ma jeden abonament do przodu
A tak by miał jedynie komunikat z przypomnieniem ale nie zupełną blokadę 
My na to znalezlismy inny sposob, dodajemy klientowi wplate za 0 zł z opise ze virtualna wplata uzytkownika zanaczamy i dodajemy mu opis na liscie jest wyrozniony a wplate sprawdzamy przed zaksiegowaniem platnosci w tabeli oplat. Jedyne czego do szczescia brakuje to zeby okienko tabela oplat w platnosciach masowych zamykal klawisz esc.
To bardzo dobrze że w ten sposób sobie radzicie ale to przecież nie na tym polega by sprawdzać coś co powinno działać automatycznie. Wiadomo człowiek to istota omylna jedno przeoczenie i klient ma do przodu abonament a my stratęwrobli pisze:My na to znalezlismy inny sposob, dodajemy klientowi wplate za 0 zł z opise ze virtualna wplata uzytkownika zanaczamy i dodajemy mu opis na liscie jest wyrozniony a wplate sprawdzamy przed zaksiegowaniem platnosci w tabeli oplat. Jedyne czego do szczescia brakuje to zeby okienko tabela oplat w platnosciach masowych zamykal klawisz esc.
Osobiście też wstawiam 0zł kwotę dodaję go do odpowiedniej grupy z tym że po co tyle grup do wszystkiego
Ludzie nie maja teraz kasy wiec płaca z opóźnieniem jak się idzie na rękę to zawsze na raty zapłacą. Nie jesteśmy wielką firmą jak TPSA i jak to się mówi "klient nasz pan"
Ja posiadam płatności masowe w PKO BP płatności masowe PKO wysyła na maila czyli zawsze z opóźnieniem. Płatności z piątku, soboty i niedzieli dostajemy w poniedziałek. Kiedy klient zapłaci w piątek i wpłata jest już na koncie nie możemy go odblokować jeśli zastosuje automatyczne blokowanie klienta, chyba że dopiszę mu płatność 0zł.
Dlatego możliwość wyłączenia takiej blokady była by wskazana bym mógł skorzystać z automatycznej blokady klientów bez potrzeby kombinowania z wpisywaniem wirtualnych opłat.
Ja posiadam płatności masowe w PKO BP płatności masowe PKO wysyła na maila czyli zawsze z opóźnieniem. Płatności z piątku, soboty i niedzieli dostajemy w poniedziałek. Kiedy klient zapłaci w piątek i wpłata jest już na koncie nie możemy go odblokować jeśli zastosuje automatyczne blokowanie klienta, chyba że dopiszę mu płatność 0zł.
Dlatego możliwość wyłączenia takiej blokady była by wskazana bym mógł skorzystać z automatycznej blokady klientów bez potrzeby kombinowania z wpisywaniem wirtualnych opłat.
My sobie plik sciagamy sami jak nam bank nie wysle.
Co do wplat na 0 to po okazaniu pp tylko robimy innej opcji u nas nie ma. grupy mamy az 4 abonen indywidualny biznas i zwolnieni i wiecje u siebie nie widze potrzeby tworzenia. Wiec blokada jest gora na 2 dni watpie zeby w ciagu dwoch dni zapomniec tym bardziej ze wstawiamy sobie 2 dniowa notke do terminaza jak platnosc nie wchodzi to zdejmujemy vw i po temacie niech sie klient martwi ja nie instytucja charytatywna zeby kase rozdwac na lewo i prawo. jezeli pyxis zablokuje klienta to przed wystawieniem 4 fv wylanczamy klientowi automatyczne wystawiane
jak ureguluje to wystawiamy fv na kwote z cennika za ponowne podlaczenie do sieci i tyle.
Co do wplat na 0 to po okazaniu pp tylko robimy innej opcji u nas nie ma. grupy mamy az 4 abonen indywidualny biznas i zwolnieni i wiecje u siebie nie widze potrzeby tworzenia. Wiec blokada jest gora na 2 dni watpie zeby w ciagu dwoch dni zapomniec tym bardziej ze wstawiamy sobie 2 dniowa notke do terminaza jak platnosc nie wchodzi to zdejmujemy vw i po temacie niech sie klient martwi ja nie instytucja charytatywna zeby kase rozdwac na lewo i prawo. jezeli pyxis zablokuje klienta to przed wystawieniem 4 fv wylanczamy klientowi automatyczne wystawiane
jak ureguluje to wystawiamy fv na kwote z cennika za ponowne podlaczenie do sieci i tyle.