Witam
W każdej badanej wersji przeglądarki InternetExplorer pojawia się bardzo uciążliwy błąd:
po zalogowaniu ukazuje się panel użytkownika, jednak chcąc wejść obojętnie w którą zakładkę zostaję cofnięty do panelu logowania.
Sytuacja powtarza się od wersji 1.X, w obecnej 2.X jest podobnie. Wersje przeglądarek od IE6 do IE9.
Niezależnie skąd sprawdzane przez odrębne 4 osoby na innych maszynach z innych sieci.
Co ciekawe ten sam błąd występuje w przypadku logowania się do DEMO oficjalnego na stronie Pyxis'a.
Dodam że na innych przeglądarkach problem nie występuje.
Klienci też zgłaszają non stop tą uciążliwość.
Proszę o pomoc.
Problemy z obsługą iBOK w IE
Problem stwierdziły 3 osoby na 3 innych PC z 3 różnych sieci logując się do portalu w wersji DEMO na stronie iBOK. Pierwsze obawy zgłosili klienci tuż po wprowadzeniu iBOK'a w wersji 1.x teraz po zmianie na 2.x jest to samo.
Wygląda to tak:
http://www.youtube.com/watch?v=3ui5VIxWdaU
Wygląda to tak:
http://www.youtube.com/watch?v=3ui5VIxWdaU
ten filmik zgrałem logując się na testowy ibok ze strony http://pyxisisp.pl/index.php?option=com ... view&id=66 widać to nawet tam. Tym samym chciałem sprawdzić czy czasem to nie tylko u mnie takie rzeczy się dzieją.wrobli pisze:Sprawdz czy masz stworzony na serwerze folder tmp kazalem uzytkowniką potestować ani jedna wersja przegladarki nie powoduje tego co tu podajesz mozliwe ze jest jakis blad po stronie klienta brak akceptacji cooke ktora uniemozliwia trzymanie sesji.
I wersja ibok rozumiem 2.51
U siebie mam najnowszego iBOK'a i dzieje się to samo. Sprawdzałem na IE od wersji 6 do obecnej używanej 9 wszędzie tak samo.
Edit:
Dzięki kolego "wrobli" Okazało się że zmiana zabezpieczeń w IE pomaga - zmiana poziomu prywatności odnosi skutek.
Pozdrawiam